TouristPropag již má vítěze  Přidat aktualitu

25.04.2016 | 10:42
TouristPropag již má vítěze

22. dubna večer byli na slavnostním Galavečeru vyhlášeni první vítězové soutěžní přehlídky tištěných turisticko-propagačních materiálů ToutistPropag. Organizátorem soutěže je obecně prospěšná společnost Zlatý pruh Polabí. Partnery soutěže jsou Asociace turistických informačních center, Středočeský kraj, Výstaviště Lysá nad Labem, Fórum cestovního ruchu a časopis Kam po Česku. 118 soutěžících subjekty mohli zasílat své matriály v rámci deseti kategorií. Slavnostní předání se uskutečnilo na Výstavišti Lysá nad Labem v rámci výstavy Regiony České republiky. Tabulku oceněných přikládáme do zprávy níže. Vítěze vybírala šestičlenná odborná porota a neměla to lehké, protože se sešlo celkem 185 produktů. Vybíralo se systémem bodování ve škále 1 – 5, kdy 5 bodů bylo nejvyšší ohodnocení.

Kromě tří oceněných v každé kategorii byly uděleny také zvláštní ceny: ceny Výstaviště Lysá nad Labem pro město Milovice, cena náměstka hejtmana pro oblast regionálního rozvoje Mgr. Karla Horčičky pro město Slaný a cena Zlatého pruhu Polabí o.p.s. pro společnost SP Praha.

Své vítěze bude vybírat i laická veřejnost. Během výstavy Regiony České republiky budou moci všichni návštěvníci výstaviště v Lysé nad Labem pomocí hlasovacího lístku vybírat v každé kategorii ten materiál, který se jim bude líbit nejvíce. Cenu veřejnosti obdržela společnost SP Praha s katalogem lodních výletů a byla předána v neděli 24. dubna ve 14 hodin na Výstavišti Lysá nad Labem. Motivací k hlasování pro návštěvníky bylo roční předplatné turistického dvouměsíčníku Kam po Česku, Poukaz na plavbu obytnou lodí po Labi a vstupné do ZOO Chleby. Výherkyně jsou tři ženy a to paní Martina Žbánková I. cena, Eva Poláčková II. cena a Hana Šandová III. cena. 

Ředitel obecně prospěšné společnosti Zlatý pruh Polabí Pavel Hlaváč věří, že tento první ročník odstartoval novou tradici soutěžní přehlídky v oblasti propagačních materiálů zaměřených na cestovní ruch. „Doufám, že snaha vydavatelů zvítězit v této celorepublikové soutěži, pomůže ke zkvalitnění letáků po obsahové i vizuální stránce a našim k turistům se tak ve výsledku dostane kvalitnější služba, jednoduše výmluvnější leták“, řekl s tím, že i TouristPropag se musí poučit z nedostatků, které první ročník nesl a směřovat ke svému cíli: stát se prestižní přehlídkou tištěných turisticko-propagačních materiálů s prestižní cenou.




Máte zájem
o zásílání novinek?

Zadejte Vaši emailovou adresu a zajistěte si tak aktuality z České republiky.

Produkt byl úspěšně přidán do košíku
Produkt byl úspěšně odebrán z košíku

Děkujeme za Vaši odpověď,

Nesouhlas se zpracováním Vašich osobních údajů byl zaznamenán.

Váš záznam bude z databáze Vydavatelstvím KAM po Česku s.r.o. vymazán neprodleně, nejpozději však v zákonné lhůtě.

Váš hlas byl započítán. Děkujeme.