Tématem hlavní kampaně agentury CzechTourism pro rok 2012 je UNESCO  Přidat aktualitu

12.01.2012 | 00:26

2012 – 20 let, 12 památek, 1 země  to  je slogan pro ústřední kampaň agentury CzechTourism pro letošní rok. Českou republiku bude propagovat skrze památky UNESCO. Na cestování po Česku bude od června do září lákat turisty z tuzemska i zahraničí.

Kromě České republiky a příhraničí poběží kampaň v Německu, Francii a Itálii. Zaměří se především na páry, rodiny s dětmi a bonitní konzumenty vyhledávající prémiové produkty. V rámci domácího cestovního ruchu bude pracovat s prvky patriotismu, dvanáct památek jako esence toho nejlepšího kulturního dědictví předaného předky. V zahraničí bude kampaň ukazovat Českou republiku jako unikátní zemi se světově proslulými památkami.

„Od propojení značek Česká republika a UNESCO si slibujeme posílení prestiže a pozitivního vnímání destinační značky České republiky. Oproti předchozím létům jsme pro letošek snížili počet kampaní, které budou více propojovat jednotlivé turistické produkty a budou intenzivnější nejen finančně, ale především velikostí zásahu,“ okomentoval letošní plány agentury CzechTourism její generální ředitel Rostislav Vondruška.

Kampaň bude postavená především na online marketingových nástrojích. Její součástí budou ale také televizní spoty, marketingové eventy a propagace v tištěných i elektronických médiích. Hlavní kampaň poběží od června do září, s tématem bude ale agentura CzechTourism pracovat po celý rok.

UNESCO byl přizpůsoben i veletržní stánek promující Česko na významných veletrzích cestovního ruchu doma i v zahraničí, CzechTourism rovněž vydal novou brožuru představující památky UNESCO jako hlavní pilíř kulturního dědictví ČR.  Již na konci roku 2011 připravil CzechTourism ve spolupráci s Českou televizí a agenturou Frmol dvanáct spotů věnovaných jednotlivým památkám a lokalitám, v nichž se české poklady světového dědictví nacházejí. Od dubna do června poběží třináctidílný dokumentární cyklus v zahraničí, v Evropě i na vzdálených trzích. Shlédnout by jej mělo minimálně 6 milionů diváků.




Máte zájem
o zásílání novinek?

Zadejte Vaši emailovou adresu a zajistěte si tak aktuality z České republiky.

Produkt byl úspěšně přidán do košíku
Produkt byl úspěšně odebrán z košíku

Děkujeme za Vaši odpověď,

Nesouhlas se zpracováním Vašich osobních údajů byl zaznamenán.

Váš záznam bude z databáze Vydavatelstvím KAM po Česku s.r.o. vymazán neprodleně, nejpozději však v zákonné lhůtě.

Váš hlas byl započítán. Děkujeme.